Malo činjenica iz arhive Saveznog Sekretarijata za glazbene promašaje...

Krajem osamedesetih godina prošlog stoljeća osnovao sam u Rijeci skupa sa Robijem Muškardinom i Draganom Raičevićem Cigom garažnu hard rock/punk/blues grupu Nepal. Grupa Nepal je ubrzo postala vrlo popularna u Rijeci i okolici sa svojim žestokim garažnim prangijanjem. Napustio sam tu grupu 1991 da bi se 1992 vratio i snimio kultni demo snimak pod nazivom Freak Out/Overdrive. Neki kažu da su to najbolje snimke Nepala koje do sada nisu objavljene, ali bit će dostupne na ovom mjestu. Nakon grupe Nepal surađivao sam u nekoliko projekata sa raznim riječkim rock glazbenicima ali koji nisu saživjeli ili bili prisutni dovoljno dugo da ostave tonski zapis. 2008 godine osnovao sam prvu Christian Power Metal grupu na tlu Hrvatske, grupu EffaTha. Grupa je postojala 5 godina i ostavili smo audio i tonske zapise, svirali smo Hrvatskoj i inozemstvu. U međuvremenu sam se oženio i rastavio, imam sina Jonu i ponosan sam Otac. Danas se bavim uglavnom elektronskom glazbom i istražujem mogućnosti koje pružaju glazbeni audio alati poput Remixlive Mixvibes ili Logic X pro. Surađujem sa Franom Belanovićem (klavijature) iz grupe EffaTha i pokušavamo stvoriti neki novi zvuk uz potpuno novi pristup glazbi. Sve materijale koje imam ću objavljivati periodično na ovom mjestu. Od grupe Nepal preko grupe EffaTha pa do današnje Svete Struje & Android Gospel Produkcije. Neću žuriti, postovi će ići nekim laganim tempom. Ipak , godine me pomalo stišću.








Primjedbe